Drukarka w firmie to jedna z rzeczy, których w żadnym wypadku nie powinno zabraknąć na wyposażeniu. Bywają jednak sytuacje, kiedy trzeba pomyśleć o jej wymianie na inny, nowszy model. W takim wypadku warto się zastanowić, co począć ze zrobionym wcześniej zapasem tonerów, by te się nie zmarnowały. Dobrze wiedzieć, jakie opcje mają wówczas osoby dbające o zaopatrzenie biura, by mogły wybrać tę najlepszą.
Kiedy warto wymienić sprzęt drukujący w firmie?
Niekiedy wymiana drukarki bywa podyktowana najzwyklejszą awarią sprzętu. W momencie, gdy urządzenie zaczyna niedomagać, decyzja o poszukaniu zastępstwa jest oczywista, zwłaszcza jeśli w biurze codziennie istnieje konieczność drukowania bardzo wielu dokumentów.
Inną przyczyną wymiany sprzętu drukującego jest przestarzały model używanego obecnie urządzenia. Niektórym może się wydawać, że dopóki drukarka działa, nie potrzebuje wymiany na nowszy model, jednak to nie do końca prawda. Przestarzałe sprzęty mogą po prostu nie spełniać wymagań, jakie stawia przed nimi współczesna rzeczywistość.
Lepiej wybierać nowe drukarki, które bez problemu staną na wysokości powierzonego im zadania. Przede wszystkim, takie modele okazują się znacznie bezpieczniejsze niż te kilku czy nawet kilkunastoletnie. Mowa tutaj o połączeniu sieciowym, jakie ma każda obecnie obsługiwana drukarka. Jeśli ktoś chciałby przeprowadzić atak hakerski na firmę, dużo łatwiej będzie mu zaatakować starszy sprzęt niż ten bardziej innowacyjny. Oprogramowania nowych drukarek są regularnie aktualizowane, co sprawia, że wszelkie ewentualne „dziury” są niemal natychmiast łatane.
Po pewnym czasie może się też okazać, że firma po prostu potrzebuje nowszego sprzętu, ponieważ konieczna jest wyższa jakość wydruku. Możliwe też, że potrzebne stanie się urządzenie o wyższej wydajności. Powodem wymiany sprzętu drukującego może być również koszt jego eksploatacji – nierzadko nowsze modele są znacznie tańsze w utrzymaniu.
Nowa drukarka – na co zwrócić uwagę?
Wybierając nową drukarkę, trzeba uważnie przyjrzeć się jej parametrom. Przede wszystkim, należy się zastanowić, czy kupiona ma być drukarka atramentowa czy laserowa. Ta druga okazuje się powszechnie uznawana za pracującą szybciej i uzyskującą lepsze wyniki, jeśli chodzi o jakość wydruku. Mimo wszystko, obecnie najnowsze drukarki atramentowa zaczynają doganiać swoimi osiągami ich laserowe odpowiedniki. Na pewno warto jednak zwrócić uwagę na funkcjonalność takiego urządzenia. Jeszcze przed zakupem drukarki konieczne będzie sprawdzenie, czy tusze i tonery do danego modelu są na tyle tanie, by regularnie je uzupełniać, czy może po kilku wymianach przekroczą wartość samego sprzętu.
Należy też sprawdzić wydajność tonerów do drukarki (zawsze podawana jest informacja odnośnie ilości stron, jaka może być wydrukowana na jednym wkładzie). Można też sięgnąć po urządzenia wielofunkcyjne, które oprócz drukowania, zapewnią też możliwość skanowania oraz kserowania dokumentów, co na pewno przyda się w niejednym biurze.
Co zrobić z niepotrzebnymi tonerami i tuszami?
Czasem zdarza się, że po wymianie drukarki, w firmie zostaje zapas tuszów lub tonerów, które stanowiły materiały eksploatacyjne starej drukarki. Na pewno nie ma sensu na siłę szukać urządzenia, kompatybilnego z dotychczas używanymi wkładami. Zwykle lepiej jest celować w coś bardziej opłacalnego, co zapewni lepszej jakości druk, a także okaże się tańsze w eksploatacji.
To jednak nie tak, że nowe tusze, które nie pasują do świeżo kupionego sprzętu, trzeba wyrzucić. Można bez problemu je sprzedać jako nowe, nieużywane towary. To pozwoli odzyskać pieniądze, jakie zostały w nie włożone i jednocześnie nie być stratnym już na starcie.
Skup nowych tonerów – dlaczego warto?
Gdzie sprzedać nowe tonery? Najlepszym rozwiązaniem może być skup tonerów. W takim wypadku można umówić się ze specjalistą, który podjedzie i odbierze nieużywane materiały eksploatacyjne do drukarki i zapłaci za nie określoną kwotę. Na pewno taka opcja będzie bardzo korzystna, ponieważ tylko w taki sposób wcześniejszy zakup tonerów może się zwrócić. Oczywiście, materiały eksploatacyjne do drukarek można oddać znajomym czy sprzedać na własną rękę, ale tylko korzystając z usług profesjonalistów ma się gwarancję przeprowadzenia bezpiecznej transakcji i właściwej wyceny konkretnego towaru. W ten sposób nie trzeba niczego tracić na zakupie nowego sprzętu i taka inwestycja przebiega bez większych komplikacji.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
ŚWIAT DRUKAREK
Wymiana drukarki na nową – co zrobić z zapasem tonerów?
Drukarka w firmie to jedna z rzeczy, których w żadnym wypadku nie powinno zabraknąć na wyposażeniu. Bywają jednak sytuacje, kiedy trzeba pomyśleć o jej wymianie na inny, nowszy model. W takim wypadku warto się zastanowić, co począć ze zrobionym wcześniej zapasem tonerów, by te się nie zmarnowały. Dobrze wiedzieć, jakie opcje mają wówczas osoby dbające o zaopatrzenie biura, by mogły wybrać tę najlepszą.
Kiedy warto wymienić sprzęt drukujący w firmie?
Niekiedy wymiana drukarki bywa podyktowana najzwyklejszą awarią sprzętu. W momencie, gdy urządzenie zaczyna niedomagać, decyzja o poszukaniu zastępstwa jest oczywista, zwłaszcza jeśli w biurze codziennie istnieje konieczność drukowania bardzo wielu dokumentów.
Inną przyczyną wymiany sprzętu drukującego jest przestarzały model używanego obecnie urządzenia. Niektórym może się wydawać, że dopóki drukarka działa, nie potrzebuje wymiany na nowszy model, jednak to nie do końca prawda. Przestarzałe sprzęty mogą po prostu nie spełniać wymagań, jakie stawia przed nimi współczesna rzeczywistość.
Lepiej wybierać nowe drukarki, które bez problemu staną na wysokości powierzonego im zadania. Przede wszystkim, takie modele okazują się znacznie bezpieczniejsze niż te kilku czy nawet kilkunastoletnie. Mowa tutaj o połączeniu sieciowym, jakie ma każda obecnie obsługiwana drukarka. Jeśli ktoś chciałby przeprowadzić atak hakerski na firmę, dużo łatwiej będzie mu zaatakować starszy sprzęt niż ten bardziej innowacyjny. Oprogramowania nowych drukarek są regularnie aktualizowane, co sprawia, że wszelkie ewentualne „dziury” są niemal natychmiast łatane.
Po pewnym czasie może się też okazać, że firma po prostu potrzebuje nowszego sprzętu, ponieważ konieczna jest wyższa jakość wydruku. Możliwe też, że potrzebne stanie się urządzenie o wyższej wydajności. Powodem wymiany sprzętu drukującego może być również koszt jego eksploatacji – nierzadko nowsze modele są znacznie tańsze w utrzymaniu.
Nowa drukarka – na co zwrócić uwagę?
Wybierając nową drukarkę, trzeba uważnie przyjrzeć się jej parametrom. Przede wszystkim, należy się zastanowić, czy kupiona ma być drukarka atramentowa czy laserowa. Ta druga okazuje się powszechnie uznawana za pracującą szybciej i uzyskującą lepsze wyniki, jeśli chodzi o jakość wydruku. Mimo wszystko, obecnie najnowsze drukarki atramentowa zaczynają doganiać swoimi osiągami ich laserowe odpowiedniki. Na pewno warto jednak zwrócić uwagę na funkcjonalność takiego urządzenia. Jeszcze przed zakupem drukarki konieczne będzie sprawdzenie, czy tusze i tonery do danego modelu są na tyle tanie, by regularnie je uzupełniać, czy może po kilku wymianach przekroczą wartość samego sprzętu.
Należy też sprawdzić wydajność tonerów do drukarki (zawsze podawana jest informacja odnośnie ilości stron, jaka może być wydrukowana na jednym wkładzie). Można też sięgnąć po urządzenia wielofunkcyjne, które oprócz drukowania, zapewnią też możliwość skanowania oraz kserowania dokumentów, co na pewno przyda się w niejednym biurze.
Co zrobić z niepotrzebnymi tonerami i tuszami?
Czasem zdarza się, że po wymianie drukarki, w firmie zostaje zapas tuszów lub tonerów, które stanowiły materiały eksploatacyjne starej drukarki. Na pewno nie ma sensu na siłę szukać urządzenia, kompatybilnego z dotychczas używanymi wkładami. Zwykle lepiej jest celować w coś bardziej opłacalnego, co zapewni lepszej jakości druk, a także okaże się tańsze w eksploatacji.
To jednak nie tak, że nowe tusze, które nie pasują do świeżo kupionego sprzętu, trzeba wyrzucić. Można bez problemu je sprzedać jako nowe, nieużywane towary. To pozwoli odzyskać pieniądze, jakie zostały w nie włożone i jednocześnie nie być stratnym już na starcie.
Skup nowych tonerów – dlaczego warto?
Gdzie sprzedać nowe tonery? Najlepszym rozwiązaniem może być skup tonerów. W takim wypadku można umówić się ze specjalistą, który podjedzie i odbierze nieużywane materiały eksploatacyjne do drukarki i zapłaci za nie określoną kwotę. Na pewno taka opcja będzie bardzo korzystna, ponieważ tylko w taki sposób wcześniejszy zakup tonerów może się zwrócić. Oczywiście, materiały eksploatacyjne do drukarek można oddać znajomym czy sprzedać na własną rękę, ale tylko korzystając z usług profesjonalistów ma się gwarancję przeprowadzenia bezpiecznej transakcji i właściwej wyceny konkretnego towaru. W ten sposób nie trzeba niczego tracić na zakupie nowego sprzętu i taka inwestycja przebiega bez większych komplikacji.